Проблема підвищення теоретичного рівня освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706736/
|
|
| Title |
Проблема підвищення теоретичного рівня освіти
The problem of raising the theoretical level of education Проблема повышения теоретического уровня образования |
|
| Creator |
Гончаренко, Семен Устимович
Пастернак, Н.В. |
|
| Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
| Description |
Розглядається багаторівневе структурування навчального матеріалу на основі системи методологічних орієнтирів. Механізм структурування показаний на прикладі молекулярно-кінетичної теорії в курсі фізики середньої школи.
The author considers the multi-level structure of teaching materials on the basis of the methodological orientators system. The mechanism of the structure is shown on the example of the molecular-kinetic theory in the secondary school course of physics. Рассматривается многоуровневое структурирование учебного материала на основе системы методологических ориентиров. Механизм структурирования показан на примере молекулярно-кинетической теории в курсе физики средней школы. |
|
| Publisher |
Редакційно-видавничий відділ Академії педагогічних наук України
|
|
| Date |
1998
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706736/1/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%8C%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович and Пастернак, Н.В. (1998) The problem of raising the theoretical level of education Педагогіка і психологія, 2. pp. 16-29. ISSN 2304-0629 |
|