Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/24990/
|
|
| Title |
Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства
|
|
| Creator |
Харчук, Д.
Клімова, І. О. |
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
Актуальнiсть обраної теми обумовлена тим, що маркетинговi комунiкацiї - є одним з найсуттєвiших та найскладнiших етапiв процесу маркетингу. Проведення маркетингових досліджень для подальшої розробки цiлей компанії, опрацювання й корегування обраних стратегiй, приводить в підсумку до найкращих вихідних результатiв. Їх досягнення - досить складна рiч в умовах постiйної змiни факторiв зовнiшнього та внутрiшнього середовищ маркетингу. |
|
| Date |
2017-05
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/24990/1/Kharchuk.PDF
Харчук, Д. and Клімова, І. О. (2017) Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства. звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг". |
|