Феномен модуля в педагогике
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Феномен модуля в педагогике
|
|
| Creator |
Левченко, Г.Г.
|
|
| Description |
"Болонський процес", що охопив освітню систему у всіх її ланцюгах, вносить в неї багато концептів і понять, які не мали до недавнього часу місця ні в практиці, ні в теорії педагогічної науки. До них можна віднести: кредит, модуль, рейтинг, модулевий контроль, автономізацію, тестування, ступеневість т.і. В статті досліджується феномен(модуль) як абстрактне поняття, та його втілення у парадигму педагогіки
|
|
| Date |
2011-11-09T13:17:03Z
2011-11-09T13:17:03Z 2011 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
796.01(012)
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1955 |
|
| Language |
other
|
|
| Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|