МЕТОДИКА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
МЕТОДИКА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
| Creator |
Бурова, Т.А.
Бурова, О.М. |
|
| Subject |
Маркетингова діяльність
Потенціал ринку Обсяг продаж Маркетинговий потенціал |
|
| Date |
2013-06-05T17:48:28Z
2013-06-05T17:48:28Z 2011-12-16 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20805
|
|
| Publisher |
Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збір- ник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
|
|