SWOТ-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
SWOТ-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇ
|
|
| Creator |
Лисенко, С.М.
|
|
| Subject |
SWOT-аналіз
Територіальний маркетинг Регіональна економічна політика Iнноваційний підхід |
|
| Date |
2013-06-12T10:35:23Z
2013-06-12T10:35:23Z 2011-12-16 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21202
|
|
| Publisher |
Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
|
|