Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25294/
|
|
| Title |
Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики
|
|
| Creator |
Авраменко, О. Б.
Жмуд, О.В |
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті досліджується зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем (АК ККС) майбутніх учителів інформатики. Науковий пошук було спрямовано на конкретизацію елементів для характеристики предметної компетентності з АК ККС. В ході дослідження обґрунтовано поняття предметної компетентності з АК ККС майбутніх учителів інформатики. Основними компонентами в структурі предметної компетентності з АК ККС виділяємо: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовний, когнітивно-операційний та особистісно-рефлексивний.
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2017
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25294/1/4.pdf
Авраменко, О. Б. and Жмуд, О.В (2017) Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). pp. 17-21. ISSN 2076-6173 |
|