Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25305/
|
|
| Title |
Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів
|
|
| Creator |
Ващенко, С. В.
Рибак, Т. М. Свисюк, О. В. |
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті обґрунтовано доцільність застосування рекламного тексту як навчального матеріалу курсу іноземної мови для студентів спеціалізації ''Маркетинг''. Визначено особливості змісту навчання іноземної мови з огляду на необхідність практичного засвоєння фахових знань та навчальний потенціал іншомовної реклами. Запропоновано напрями впровадження рекламних текстів у навчальний курс іноземної мови для майбутніх маркетологів, а також завдання для успішної інтеграції запропонованого навчального матеріалу та традиційного змісту дисципліни.
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2017
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25305/1/10.pdf
Ващенко, С. В. and Рибак, Т. М. and Свисюк, О. В. (2017) Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). pp. 45-50. ISSN 2076-6173 |
|