Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25352/
|
|
| Title |
Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи
|
|
| Creator |
Харченко, Г. І.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті розглядається ґенеза поняття ''комунікативна компетентність'' у науковій вітчизняній літературі, визначається важливість формування комунікативної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор аналізує сутність комунікативної компетентності, особливості формування мовної та мовленнєвої компетенцій в контексті сучасної мовної політики, приділяє увагу комунікативному підходу як одному з пріоритетних, акцентує на важливості взаємозв'язку шкільної мовної освіти з реальними потребами суспільного життя.
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2017
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25352/1/29.pdf
Харченко, Г. І. (2017) Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). pp. 153-157. ISSN 2076-6173 |
|