Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25549/
|
|
| Title |
Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами
|
|
| Creator |
Ковальова, Т. П.
Тимощук, Ю. О. |
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ імені Івана Франка
|
|
| Date |
2016
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25549/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1%83%D0%BA%20SEMPER_TIRO_5-2.pdf
Ковальова, Т. П. and Тимощук, Ю. О. (2016) Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами. Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис (5). pp. 41-44. |
|