Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://eprints.oa.edu.ua/6265/
					 | 
		|
| Title | 
															Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект
					 | 
		|
| Creator | 
															Охріменко, Г. В.
					 Колошва, Ю. С.  | 
		|
| Subject | 
															Office management. Documentary studies
					 | 
		|
| Description | 
															У статті розкрито зміст основних понять виставково-ярмаркової діяльності. Визначено основні маркетингові комунікації, які використовуються у виставковій  діяльності книговидавничої  справи. Досліджено особливості проведення виставкових заходів у книговидавничій справі в Україні, здійснено аналіз використання маркетингових комунікацій традиційної та віртуальної форм книжкових виставок.
					 | 
		|
| Date | 
															2016
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://eprints.oa.edu.ua/6265/1/3.pdf
					 Охріменко, Г. В. and Колошва, Ю. С. (2016) Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект. Global world : науковий альманах, 2 (ІI). pp. 148-154.  | 
		|