Особливості організації навчально-виховного процесу дітей "групи ризику" (Features of organization of educational-educator process of children of risk group)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://eprints.oa.edu.ua/6363/
					 | 
		|
| Title | 
															Особливості організації навчально-виховного процесу дітей "групи ризику" (Features of organization of educational-educator process of children of risk group)  | 
		|
| Creator | 
															Войтко, В. В. (V. Voitko)
					 | 
		|
| Subject | 
															Education
					 | 
		|
| Description | 
															У  даній  статті  розглядаються  педагогічні  умови  й  особливості  впровадження  особистісно  орієнтованого  підходу  в  процес виховання дітей «групи ризику». Розглянуто вплив гуманістичної психології на здійснення особистісно орієнтованого підходу. Проаналізовано специфічні риси педагогічних й психологічних передумов впровадження особистісно орієнтованого підходу. (Pedagogical conditions and peculiarities of implementation of a person-centred approach in the process of upbringing the "risk group" children are considered in this paper. Infl uence of humanistic psychology on implementation of the person-centred approach is considered. Specific features of pedagogical and psychological prerequisites for the implementation of the person-centred approach have been analysed.)  | 
		|
| Date | 
															2017
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://eprints.oa.edu.ua/6363/1/79.pdf
					 Войтко, В. В. (V. Voitko) (2017) Особливості організації навчально-виховного процесу дітей "групи ризику" (Features of organization of educational-educator process of children of risk group). Educational and Philological Sciences. pp. 222-224.  | 
		|