Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25736/
|
|
| Title |
Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум
|
|
| Creator |
Семеніхіна, О. В.
Друшляк, М. Г. |
|
| Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
| Publisher |
Вид-во О.О.Євенок, Житомир
|
|
| Date |
2017-11-09
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25736/1/%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%85%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9E.%D0%92..pdf
Семеніхіна, О. В. and Друшляк, М. Г. (2017) Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики (5). pp. 147-150. |
|