Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/6484/
|
|
| Title |
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів
|
|
| Creator |
Бойко, Р. В.
|
|
| Subject |
Economics
Finance |
|
| Description |
У статті досліджуються проблеми характеристик споживачів на ринку дитячих товарів у місті Хмельницькому та розробці комплексу маркетингу для підприємства. (The article described marketing research of behaviors. The ways of its activities defined. The examples of real research in Khmelnitskiy town described.) |
|
| Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/6484/1/26.pdf
Бойко, Р. В. (2009) Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.11). pp. 199-209. |
|