Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25883/
|
|
| Title |
Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами
|
|
| Creator |
Магдич, Т. П.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
Аналізуючи вербальну рефлексію методом асоціацій та прийомом зовнішньої інтерпретації, виявляємо індивідуальне сприйняття мовцями навколишнього світу та з’ясовуємо семантику та структуру слів на позначення морально-етичних понять. Мета цієї статті – проаналізувати особливості позначення морально-етичних понять у осіб з особливими потребами.
|
|
| Publisher |
Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2017
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25883/1/%D0%9C%D0%B0%D0%B3%D0%B4%D0%B8%D1%87%202.pdf
Магдич, Т. П. (2017) Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. pp. 141-146. |
|