Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26041/
|
|
| Title |
Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність
|
|
| Creator |
Пойта, І. О.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Publisher |
Євенок О.О.
|
|
| Date |
2017
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26041/1/selection5.pdf
Пойта, І. О. (2017) Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, pp. 128-148. |
|