Запис Детальніше

Formative and peer assessment in higher education

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/22603/
http://weinoe.us.edu.pl/sites/weinoe.us.edu.pl/files/10_morze_et.all-formative_and_peer.pdf
978-83-60071-96-0
 
Title Formative and peer assessment in higher education
 
Creator Morze, Nataliia
Vember, Viktoriia
Varchenko-Trotsenko, Liliia
Морзе, Наталія Вікторівна
Вембер, Вікторія Павлівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
 
Subject Web of Science
Видані за кордоном (окрім країн СНД)
 
Description This article shows specialities and tendencies of implementation peer assessment in educational process of higher educational institutions, comparative analysis of traditional and molding evaluation is presented, advantages and disadvantages of introduction of methods and tools of peer assessment in universities are presented. The results of the survey on the use of technology for the assessment and use of ICT tools for evaluation were presented, which was attended by scientific and pedagogical staff of Borys Grinchenko Kyiv University. Proposed the ways of using ICT tools for introduction of peer assessment in high school. Described resources for implementing peer evaluation, which can be created in an electronic training course based on LMS Moodle, in particular the Workshop resource.
 
Publisher University of Silesia, Studio Noa
 
Date 2017
 
Type Монографія
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/22603/1/00_Table-of-Contents.pdf
Morze, Nataliia та Vember, Viktoriia та Varchenko-Trotsenko, Liliia та Морзе, Наталія Вікторівна та Вембер, Вікторія Павлівна та Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна (2017) Formative and peer assessment in higher education Колективна (три і більше авторів). University of Silesia, Studio Noa, Katowice-Cieszyn.