Інтегральна модель психологічнх феноменів людини як основа психокорекції дітей з особливими потребами
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26516/
|
|
| Title |
Інтегральна модель психологічнх феноменів людини як основа психокорекції дітей з особливими потребами
|
|
| Creator |
Вознюк, О. В.
|
|
| Subject |
L Education (General)
R Medicine (General) RA Public aspects of medicine |
|
| Description |
Подається авторська інтегральна модель психологічних феноменів людини та універсальна система психокорекції, що базується на функціональній спеціалізації структур мозку, що беруть участь в генезі емоційних реакцій. На цій основі та концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку будується система психокорекції дітей з синдромом Дауна та дітей-аутистів. Показано, що корекція "дітей сонця" передбачає активізацію лівопівкульового начала, а діти-аутисти корегується завдяки розвитку у них правопівкульового начала.
|
|
| Publisher |
Вінницький інститут Університету «Україна»
|
|
| Date |
2016
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26516/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9E%20%D0%92%D0%98%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F%20%D0%98%D0%9D%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D1%8F.pdf
Вознюк, О. В. (2016) Інтегральна модель психологічнх феноменів людини як основа психокорекції дітей з особливими потребами. Інклюзивна освіта : досвід і перспективи : монографія / Колектив авторів; відп. ред. Г.В. Давиденко. pp. 130-142. |
|