Сучасний стан рекламної діяльності молокопереробних підприємств Житомирської області
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Сучасний стан рекламної діяльності молокопереробних підприємств Житомирської області
|
|
| Creator |
Луференко, Л. Ю.
|
|
| Subject |
pеклама
рекламна діяльність ефективність рекламної діяльності рекламний вплив витрати на рекламу advertising activity main trends importance of advertising 658.84:637.134(477.42) |
|
| Description |
Визначено сутність та значення реклами для підприємства і суспільства загалом. Проаналізовано теперішній стан та перспективи розвитку рекламної діяльності молокопереробних підприємств Житомирської області. The essence and importance of advertising for businesses and society as a whole. Analyzed the current standard that prospects for advertising of milk companies of Zhytomyr region. |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2012-03-26T13:00:13Z
2012-03-26T13:00:13Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Луференко Л. Ю. Сучасний стан рекламної діяльності молокопереробних підприємств Житомирської області / Л. Ю. Луференко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 286–292.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/1384 |
|
| Language |
uk
|
|