Реклама: до визначення поняття
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Реклама: до визначення поняття
|
|
| Creator |
Скрицька, Надія Анатоліївна
|
|
| Subject |
реклама
рекламна діяльність інформація особа товар 347.136 |
|
| Description |
Стаття присвячена вивченню та аналізу різноманітних підходів до визначення поняття реклами, які запропоновані дослідниками, науковцями та нормативно-правовими актами. За результатами дослідження зроблено висновок, що поняття реклами є комплексним, відображає різноманітні сфери людської діяльності і наукового пізнання.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2013-01-21T12:51:46Z
2013-01-21T12:51:46Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Скрицька Н. А. Реклама: до визначення поняття / Н. А. Скрицька // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. В. Ф. Опришко. – Київ : КНЕУ, 2009. – № 9. – С. 203–212.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1988 |
|
| Language |
uk
|
|