Розробка програми лояльності для виробника конвекторів № 1 в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Розробка програми лояльності для виробника конвекторів № 1 в Україні
|
|
| Creator |
Щирін, Юрій
Журавльов, Євген Якубець, Олег Співаковська, Тетяна |
|
| Description |
Кейс розроблено Агентством Індустріального Маркетингу спільно з заводом «Конвектор» для кейс-змагання студентських команд, що відбуватиметься під час VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «B2B-маркетинг», організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ «КПІ», 21-23 лютого 2013 р. Мета кейсу – на практичному прикладі застосувати концепцію метрики та управління лояльністю споживачів за допомогою методики NPS (Net Promoter Score). Прикладом було обрано український ринок газових побутових котлів і газові котли «Teplowest». |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-06-25T11:42:10Z
2014-06-25T11:42:10Z 2013 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Розробка програми лояльності для виробника конвекторів № 1 в Україні / Юрій Щирін, Євген Журавльов, Олег Якубець, Тетяна Співаковська // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 58–65.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4044 |
|
| Language |
uk
|
|