Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій
|
|
| Creator |
Зозульов, Олександр Вікторович
Підмогільна, Оксана |
|
| Subject |
маркетинг
маркетингова стратегія системно-інтегрована маркетингова стратегія кооперація міжорганізаційні утворення мережева економіка 339.138 |
|
| Description |
Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-06-26T06:49:47Z
2014-06-26T06:49:47Z 2013 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Зозульов О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій / Олександр Зозульов, Оксана Підмогільна // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 3. – С. 41–48.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4067 |
|
| Language |
uk
|
|