Аti-технологія динамічного таргетування
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Аti-технологія динамічного таргетування
|
|
| Creator |
Зозульов, Олександр Вікторович
Царьова, Тетяна |
|
| Description |
В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку. The article contains a new approach to targeting, according to which a potential market is determined as the point of intersection of production technology’s mature, good’s mature and mature of consumer, including their progress as well. В статье предлагается новый подход к таргетированию, в рамках которого рынок сбыта определяется как точка пересечения трех составляющих: зрелости производственной технологии, зрелости товара и зрелости потребителя, с учетом динамики их развития. |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-06-26T13:09:24Z
2014-06-26T13:09:24Z 2013 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Зозульов О. Аti-технологія динамічного таргетування / Олександр Зозульов, Тетяна Царьова // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 4. – С. 50–59.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4097 |
|
| Language |
uk
|
|