Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії «блакитного океану» на українському ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії «блакитного океану» на українському ринку
|
|
| Creator |
Співаковська, Тетяна
Отрода, Марія |
|
| Subject |
латеральний маркетинг
стратегія «блакитного океану» інновація цінності стратегічна канва латеральне мислення 330.8 |
|
| Description |
У статті розглянуто підходи до створення нових товарів і ринків, зокрема, латеральний маркетинг та стратегія «блакитного океану». Аналіз основних ідей та інструментів цих концепцій дав змогу виявити їхні спільні та відмінні риси, визначити можливості застосування в українських реаліях, а також допустимість їхнього поєднання і доповнення.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-06-27T08:31:50Z
2014-06-27T08:31:50Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Співаковська Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії «блакитного океану» на українському ринку / Тетяна Співаковська, Марія Отрода // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1). – С. 40-44.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4105 |
|
| Language |
uk
|
|