«Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
«Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України
|
|
| Creator |
Олексюк, Олексій Іванович
Oleksiyk, Oleksiy |
|
| Subject |
бренд
цінність для споживача сегмент ринку лояльність місткість ринку |
|
| Description |
У роботі представлений аналіз сучасного стану та тенденцій розвитку ринку мінерально!столових вод України з позицій конкурентної боротьби різних компаній, реалізований підхід до сегментації ринку на основі позицій окремих брендів, виділений найкращий досвід управління брендом мінерально-столових вод, зроблені аналітичні узагальнення щодо можливостей його використання. Робота буде корисна маркетологам та аналітикам, що спеціалізуються на дослідженнях ринку мінерально-столових вод України, спеціалістам зі стратегічного планування та брендінгу. |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-07-04T08:30:25Z
2014-07-04T08:30:25Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Олексюк О. «Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України / Олексій Олексюк // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 17–22.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4323 |
|
| Language |
uk
|
|