Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості
|
|
| Creator |
Хамідова, Азіза
|
|
| Subject |
339.138
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-07-04T10:24:19Z
2014-07-04T10:24:19Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Хамідова А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості / Азіза Хамідова // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 38–40.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4335 |
|
| Language |
uk
|
|