Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи
|
|
| Creator |
Андрущенко, Наталія
Лилик, Мар’яна Туницька, Ганна |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-07-04T12:13:59Z
2014-07-04T12:13:59Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Андрущенко Н. Кейс. Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи / Наталія Андрущенко, Мар’яна Лилик, Ганна Туницька // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 64–68.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4362 |
|
| Language |
uk
|
|