Маркетингове управління базами даних споживачів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетингове управління базами даних споживачів
|
|
| Creator |
Папоян, Аруд
|
|
| Description |
Сучасний споживчий ринок характеризується стійкою конкурентною боротьбою за клієнта. Інформація про споживача та історія його покупок, зібрана у клієнтській базі даних (БД), надають величезну перевагу власникові такої бази у конкурентній боротьбі. |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-07-08T06:56:05Z
2014-07-08T06:56:05Z 2008 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Папоян А. Маркетингове управління базами даних споживачів / Аруд Папоян // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 6. – С. 40–44.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4433 |
|
| Language |
uk
|
|