Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір
|
|
| Creator |
Головкіна, Наталія
|
|
| Subject |
658.8
|
|
| Description |
Сучасні маркетингові комунікації все частіше розглядаються як інтерактивний діалог між компанією та її покупцями. Персоналізація комунікацій, так само як і вміння говорити й робити потрібні речі для потрібних людей у потрібний час, має вирішальне значення. У статті розглянуто можливі дії, переваги та проблеми компанії з персоналізації своїх маркетингових комунікацій і посилення їхнього впливу через маркетинг баз даних, прямий маркетинг, зокрема, дозволений маркетинг, програми частоти маркетингового звернення та управління взаєминами з клієнтами. |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-07-09T06:54:57Z
2014-07-09T06:54:57Z 2008 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Головкіна Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір / Наталія Головкіна // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 2. – С. 27–33.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4528 |
|
| Language |
uk
|
|