Інформаційна концепція маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Інформаційна концепція маркетингу
|
|
| Creator |
Литовченко, Ірина
|
|
| Subject |
316.42
|
|
| Description |
Перехід людства до епохи інформаційних технологій продемонстрував дедалі зростаючий вплив нових факторів, які необхідно враховувати в маркетингу.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-10-17T10:44:37Z
2014-10-17T10:44:37Z 2010-03 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Литовченко І. Інформаційна концепція маркетингу / Ірина Литовченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 64-67.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5054 |
|
| Language |
uk
|
|