Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій
|
|
| Creator |
Граніш, Світлана
|
|
| Subject |
рекламна діяльність підприємств
споживчий ринок маркетингова політика комунікацій засоби розповсюдження реклами 659.13:339.138 |
|
| Description |
У статті досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингвої політики комунікацій, проаналізовано структуру доходу підприємств від рекламної діяльності, структуру виконаних угод і вартості рекламних засобів масової нформації, запропоновано напрями їх подальшого розвитку на споживчому ринку.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-10-23T10:20:33Z
2014-10-23T10:20:33Z 2010-11 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Граніш С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій / Світлана Граніш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 36–41.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5095 |
|
| Language |
uk
|
|