Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу
|
|
| Creator |
Островерх, Сергій
|
|
| Subject |
спорт
шоу фан-маркетинг футбол спортивний продукт споживач глядач уболівальник фанат спонсор конкуренти бренд 658.62 |
|
| Description |
У статті розкрито сутність, проаналізовано та обґрунтовано елементи фан-маркетингу як можливого окремого напряму спортивного маркетингу, дієвого інструменту в сучасних умовах менеджменту професійного спортивного клубу.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-12T09:48:48Z
2014-11-12T09:48:48Z 2011-03 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Островерх С. Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу / Сергій Островерх // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 57-61.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5210 |
|
| Language |
uk
|
|