Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів
|
|
| Creator |
Сафоненко, Артем
|
|
| Subject |
336:334
|
|
| Description |
У статті викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками та офіційними імпортерами. Досліджено роль персоналу у руйнуванні, сформованих автовиробником очікувань споживачів. Визначено місце менеджерів і консультантів з сервісу як ключових співробітників автосервісу.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-12T09:59:11Z
2014-11-12T09:59:11Z 2011-03 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Сафоненко А. Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / Артем Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 62-65.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5211 |
|
| Language |
uk
|
|