Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід
|
|
| Creator |
Лилик, Ірина Вікторівна
|
|
| Description |
Питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень залишаються у центрі уваги фахових організацій. Сьогодні найбільш активно у цьому напрямі діють дві організації: ESOMAR та EFAMRO. Останні декілька років ESOMAR розпочала ревізію своїх Директив та Керівництв. Деякі документи були переглянуті дуже грунтовно.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-12T12:43:05Z
2014-11-12T12:43:05Z 2011-05 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Лилик І. Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 6-11.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5214 |
|
| Language |
uk
|
|