Результати дослідження компанії «QuickStart». Заробляти не можна втрачати – як роблять Mystery shopping в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Результати дослідження компанії «QuickStart». Заробляти не можна втрачати – як роблять Mystery shopping в Україні
|
|
| Description |
Сьогодні Mystery shopping є поширеним та важливим маркетинговим інструментом. Кількість проектів з використанням цього методу в Україні росте з кожним днем. Це відбувається через необхідність підвищувати конкурентоздатність та розуміння керівниками компаній того факту, що насамперед необхідно думати про Споживача. Доведено, що набагато вигідніше розвивати довготривалі відносини з одним клієнтом, ніж завоювати багатьох на разові покупки. |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-12T13:10:07Z
2014-11-12T13:10:07Z 2011-05 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Результати дослідження компанії «QuickStart». Заробляти не можна втрачати – як роблять Mystery shopping в Україні // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 17-19.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5217 |
|
| Language |
uk
|
|