Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву
					 | 
		|
| Creator | 
															Точиленкова, Наталія
					 | 
		|
| Description | 
															Одним з проявів дискримінації в рекламі є сексизм (соціальні стереотипи, переконання і вірування, які утверджують перевагу однієї статі над іншою, й тим самим обґрунтовують соціальну нерівність чоловіків і жінок). Сексизм глибоко вкорінений у свідомості нашого суспільства, а тому часто залишається непоміченим й сприймається як «нормальне» і невід’ємне явище сьогодення.
					 | 
		|
| Publisher | 
															ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
					 | 
		|
| Date | 
															2014-11-13T13:41:29Z
					 2014-11-13T13:41:29Z 2011-07  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Точиленкова Н. Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву / Наталія Точиленкова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 16-17.
					 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5234  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|