Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг
|
|
| Creator |
Решетнікова, Ірина Леонідівна
|
|
| Description |
Основна ідея, яку передбачається реалізувати в даному дослідженні, полягає в тому, що логістична діяльність розглядається як специфічна промислова послуга з точки зору процесу виробництва і споживання товарів в суспільстві.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-14T08:28:43Z
2014-11-14T08:28:43Z 2011-07 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Решетнікова І. Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг / Ірина Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 66-69.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5241 |
|
| Language |
uk
|
|