Маркетинг в інтернеті. Реальність чи міф?
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинг в інтернеті. Реальність чи міф?
|
|
| Description |
Який він, «правильний» дизайн, чи просуває він бізнес в Інтернеті? Що таке нейромаркетинг і в чому таємниця успішного вірусного просування? Як можна досягнути справжньої інформаційної безпеки і чи можна передбачити ризики в інтернет-просуванні?
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-18T12:30:17Z
2014-11-18T12:30:17Z 2012-01 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Маркетинг в інтернеті. Реальність чи міф? // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 64-65.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5290 |
|
| Language |
uk
|
|