Стратегія просування консалтингової компанії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Стратегія просування консалтингової компанії
|
|
| Creator |
Хомченко, Богдан
|
|
| Description |
Стаття є описом реального дослідження досить закритого в інформаційному сенсі ринку, а саме – ринку консалтингу (маркетингового середовища консалтингової компанії) та розробки нової стратегії просування консалтингових послуг на ринок.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-25T08:21:15Z
2014-11-25T08:21:15Z 2012-07 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Хомченко Б. Стратегія просування консалтингової компанії / Богдан Хомченко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 25-33.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5333 |
|
| Language |
uk
|
|