Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR
|
|
| Creator |
Гавура, Анна
|
|
| Description |
Сьогодні можна спостерігати усе менше розмежовування понять реклами, маркетингу та PR. Це свідчить про те, що компанії починають краще розуміти ці терміни, а разом з тим і усвідомлювати їхню значимість для розвитку брендів.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-25T08:29:18Z
2014-11-25T08:29:18Z 2012-07 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Гавура А. Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR / Анна Гавура // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 34-36.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5334 |
|
| Language |
uk
|
|