Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг
|
|
| Creator |
Пащук, Лідія
Голобородько, Ірина |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-25T08:58:36Z
2014-11-25T08:58:36Z 2012-07 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Пащук Л. Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг / Лідія Пащук, Ірина Голобородько // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 37-44.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5335 |
|
| Language |
uk
|
|