Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України
|
|
| Creator |
Николин, Ігор
|
|
| Description |
Наш співрозмовник – Ігор Николин, генеральний директор фахової галузевої асоціації виноградарів та виноробів «Українське Бюро Винограду та Вина» - УБВВ. Головними завданнями об’єднання є популяризація виноробної продукції та культури споживання вина; створення сприятливих ринкових умов; координація роботи у законодавчому полі; захист географічних найменувань продукції; протидія шахрайству та недобросовісній конкуренції; співпраця з представниками виноробних ринків інших країн, зокрема, Франції, Італії та Іспанії.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-25T09:24:09Z
2014-11-25T09:24:09Z 2012-07 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Николин І. Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України / Ігор Николин // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 65-68.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5339 |
|
| Language |
uk
|
|