Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні
|
|
| Creator |
Доронін, Василь
|
|
| Subject |
268.7
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-26T09:19:51Z
2014-11-26T09:19:51Z 2012-09 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Доронін В. Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні / Василь Доронін // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 5. – С. 62–66.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5352 |
|
| Language |
uk
|
|