Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку
|
|
| Creator |
Дубницький, Володимир
Даниліна, Наталя |
|
| Description |
В статті визначено місце інноваційно-маркетингового потенціалу в підвищенні ефективності інноваційної діяльності підприємства та зростанні рівня конкурентоспроможності на світовому ринку.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-27T09:39:07Z
2014-11-27T09:39:07Z 2012-11 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Дубницький В. Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку / Володимир Дубницький, Наталя Даниліна // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 6. – С. 33–40.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5361 |
|
| Language |
uk
|
|