Маркетинговий аудит як складова маркетингової діяльності підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинговий аудит як складова маркетингової діяльності підприємства
|
|
| Creator |
Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2001
2014-12-12T09:16:57Z 2014-12-12T09:16:57Z 2001 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Дерев’янченко Т.Є. Маркетинговий аудит як складова маркетингової діяльності підприємства / Т.Є. Дерев’янченко // Проблеми формування ринкової економіки: Міжвідомчий науковий збірник. - Вип. 9 / Відп. ред. О. О. Бєляєв — К.: КНЕУ, 2001. — C. 241 - 249.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5551 |
|
| Language |
uk
|
|