Маркетинг у сучасних теоріях фірми
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Маркетинг у сучасних теоріях фірми
					 | 
		|
| Creator | 
															Федорченко, Андрій Васильович
					 Федорченко, Андрей Васильевич  | 
		|
| Publisher | 
															М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
					 | 
		|
| Date | 
															2016-04-12T11:47:33Z
					 2016-04-12T11:47:33Z 2011  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Федорченко А. В. Маркетинг у сучасних теоріях фірми / А. В. Федорченко // Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (1-й і 2-й етапи), 17–18 берез. 2011 р., 17–18 листоп. 2011 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 70–72.
					 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16677  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|