Організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства: сучасна сутність та цільові особливості
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства: сучасна сутність та цільові особливості
|
|
| Creator |
Ткач, Вячеслав Михайлович
Ляденко, Тетяна Володимирівна |
|
| Subject |
організаційно-економічний механізм маркетингу
промислове підприємство маркетингове управління сутність механізму та його мета 658.8 |
|
| Description |
Розкрито питання, пов’язані з вирішенням науково-практичної проблеми розвитку наукових підходів щодо обґрунтування основних положень створення і практичної реалізації організаційно-економічного механізму маркетингу на промислових підприємствах, як спеціалізованої системи комплексного маркетингового управління: сформульовано узагальнене поняття «організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства» та розкрито мету його застосування, як спеціалізованої системи управління підприємством. |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2016-06-23T11:54:11Z
2016-06-23T11:54:11Z 2009-06-25 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Ткач В. М. Організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства: сучасна сутність та цільові особливості / В. М. Ткач, Т. В. Ляденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 249–259.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18770 |
|
| Language |
uk
|
|