Маркетинг у страхуванні та його вплив на розвиток ринку страхових послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинг у страхуванні та його вплив на розвиток ринку страхових послуг
|
|
| Creator |
Гаманкова, Ольга Олексіївна
Гаманкова, Ольга Алексеевна |
|
| Subject |
страховий маркетинг
класифікація страхового маркетингу маркетингова політика страховика ринок страхових послуг 658.368 |
|
| Description |
Стаття присвячена розкриттю ролі маркетингу у просуванні страхових послуг. Обґрунтовується необхідність побудови відповідної маркетингової політики страховика з урахуванням того, що ринок страхових послуг — це ринок покупців, а страхова послуга — товар пасивного попиту. |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2016-09-09T09:04:56Z
2016-09-09T09:04:56Z 2007 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Гаманкова О. О. Маркетинг у страхуванні та його вплив на розвиток ринку страхових послуг / О. О. Гаманкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 143–154.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19167 |
|
| Language |
uk
|
|