Запис Детальніше

Бізнес-модель підприємства: еволюція та групування підходів до трактування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бізнес-модель підприємства: еволюція та групування підходів до трактування
Enterprise business model: evolution and grouping approaches to interpretation
Бизнес-модель предприятия: эволюция и группирование подходов к трактовке
 
Creator Алакозова, Поліна Едуардівна
Alakozova, Polina
Алакозова, Полина Эдуардовна
 
Subject бізнес-модель
підприємство
компоненти бізнес-моделі
методологічний підхід
конфігурація бізнес-моделі
business model
enterprise business model components
methodological approach
configuration of the business model
бизнес-модель
предприятие
компоненты бизнес-модели
методологический подход
конфигурация бизнес-модели
005.8-027.21
 
Description В статті узагальнено підходи до трактування поняття «бізнес-модель підприємства», серед яких запропоновано виділяти інформаційний,
ціннісний, ресурсний, структурний, процесний, стратегічний, економічний,
операційний та інтегруючий. На основі порівняльного семантичного аналізу
характеристик досліджуваного поняття в межах кожного методологічного підходу виділено три ознаки їх подальшого групування: за орієнтацією на «цінність», за орієнтацією на «виробництво», за орієнтацією на «ринок».
The paper summarizes the approaches to the interpretation of the concept of «business model of the enterprise», including suggested to allocate the information, value, resource, structure, process, strategic, economic, operational and integrating. On the basis of a comparative analysis of the semantic characteristics of the studied concepts in each methodological
approach highlighted three signs of further groups: on targeting «value» orientation to the «production», according to the orientation on the «market».
В статье обобщены подходы к трактовке понятия «бизнес-модель предприятия», среди которых предложено выделять информационный, ценностный, ресурсный, структурный, процессный, стратегический,
экономический, операционный и интегрирующий. На основе сравнительного семантического анализа характеристик исследуемого понятия в рамках каждого методологического подхода выделено три признака их дальнейшей группировки: по ориентации на «ценность», по ориентации на «производство», по ориентации на «рынок».
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-20T06:55:11Z
2016-09-20T06:55:11Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Алакозова П. Е. Бізнес-модель підприємства: еволюція та групування підходів до трактування / П. Е. Алакозова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 38. – С. 39–51.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19464
 
Language uk