Запис Детальніше

Оптимізація механізмів регулювання ринку освітніх послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація механізмів регулювання ринку освітніх послуг
Optimization regulatory mechanisms of the market of educational services
Оптимизация механизмов регулирования рынка образовательных услуг
 
Creator Верденхофа, Ольга Романівна
Verdenhofa, Olga
Верденхофа, Ольга Романовна
 
Subject ринок освітніх послуг
регулювання
механізми регулювання
рівні регулювання
market of educational services
regulation
regulatory mechanisms
level of regulation
рынок образовательных услуг
регулирование
механизмы регулирования
уровни регулирования
658.516:37.014.3
 
Description У статті розглянуто державні та ринкові механізми регулювання ринку освітніх послуг. Визначено місце регулювання серед основних
функцій управління системою освіти. Розкрито необхідність удосконалення фінансування освіти на основі поєднання державних і приватних ресурсів.
Проаналізовано існуючі світові практики співвідношення ринкових і державних механізмів регулювання. Обґрунтовано появу нових організаційно-правових форм вищих навчальних закладів з огляду на необхідність підвищення ефективності фінансування системи освіти. Визначено, що напрями
та динаміка розвитку системи освіти в кожній країні визначаються державною регуляторною політикою, конкретними пріоритетами та цілями, які в свою чергу повинні бути ув’язані з пріоритетами розвитку ринку праці.
There are considered the state and the market mechanisms of regulation of the education market in the article. There are considered the place regulation of the main functions of management education system. There are revealed the need to improve education funding through a combination of
public and private resources. There are the existing global practices and the market value of government regulatory mechanisms. There are grounded emergence of new organizational forms of higher education institutions in view of the need to improve funding of education. There are considered determined that the trends and dynamics of the education system in each country are
determined by state regulatory policy, priorities and specific objectives, which
in turn should be connected with the priorities of the labor market.
An analysis of the basic problems typical for most countries, as the majority of countries feel the need to overcome the crisis in education and take effective measures to improve its quality. There are determined that the relevant issue is the effective participation of the national education system in the world educational space. Require address the issue of institutional autonomy, opportunities and prospects of its implementation at all levels.
Issues are in constant search for to develop effective mechanisms for the integration of science, education and business.
В статье рассмотрены государственные и рыночные механизмы регулирования рынка образовательных услуг. Определено место регулирования среди основных функций управления системой образования.
Раскрыта необходимость совершенствования финансирования образования на основе сочетания государственных и частных ресурсов. Проанализированы существующие мировые практики соотношения рыночных и государственных механизмов регулирования. Обосновано появление новых организационно-правовых форм высших учебных заведений с учетом необходимости повышения эффективности финансирования системы образования. Определено, что направления и динамика развития системы образования в каждой стране определяются государственной регуляторной
политикой, конкретными приоритетами и целями, которые в свою очередь должны быть увязаны с приоритетами развития рынка труда.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-20T08:25:26Z
2016-09-20T08:25:26Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Верденхофа О. Р. Оптимізація механізмів регулювання ринку освітніх послуг / О. Р. Верденхофа // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 38. – С. 110–118.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19470
 
Language uk