Вплив товарної асортиментної політики підприємств на цінову поведінку підприємців
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Вплив товарної асортиментної політики підприємств на цінову поведінку підприємців
|
|
| Creator |
Зайчук, Т. О.
|
|
| Subject |
товар
цінова політика попит ціна 658.8 |
|
| Description |
Аналізується вплив факторів та інструментів товарної політики на формування і реалізацію цінової політики підприємств.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2016-11-23T08:18:42Z
2016-11-23T08:18:42Z 2006 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Зайчук Т. О. Вплив товарної асортиментної політики підприємств на цінову поведінку підприємців / Т. О. Зайчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 755–764.
966-574-969-2 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20276 |
|
| Language |
uk
|
|